Saturday, February 19, 2011

sta muskarac misli a sta govori :)




''Govori posteno,
a misli sta hoces. ''






on kaze - gladan sam ,umoran sam...spava mi se... to zaista i misli

on kaze - Izgledas napeto ,dozvoli mi da te izmasiram..tu zeli seks 

on kaze - Duga je to prica .... misli ,neces to ni razumeti,dzabe da ti pricam




On kaze: U suštini sam sam.
On misli: Imam ribu, ali mi se sviđaš.
On kaze: Mogli bi da se vidimo nekada.
On misli: Hoću da te zovem na dejt, ali se plašim da ćeš me odbiti.
On kaze: Nisam za veze.
On misli: Ali želim da te *****.
On kaze: Ti si divna prijateljica.
On misli: Ne želim da te dodirnem.
On kaze: Još uvek nisam za veze.
On misli: Hoću da šaram.
On kaze: Ne umem da igram igre.
On misli: Ja sam kralj igara, ali ne želim da ih ti igraš.
On kaze: Tvoja drugarica je super.
On misli: Želim da je *****.
On kaze: Nikad nisam bio sa nekim kao što si ti.
On misli: Kako li sam samo uspeo da te smuvam.
On kaze: Neću da se menjam.
On misli: Nemam snage da raskidam, pa bi to mogla ti.
On kaze: To je duga priča.
On misli: Seljak sam i ne bih voleo de je čuješ.
On kaze: Izgledaš super.
On misli: Želim da te **** večeras.
On kaze: Zar nije to malo previše otvoreno.
On misli: Ne želim da te drugi tipovi gledaju polu golu.
On kaze: Da li izgledam ok?
On misli: Sigurno se neću presvlačiti, tako da reci da.
On kaze: Treba mi prostor.
On misli: Raskidam.
On kaze: Ne razumem zašto si tako emotivna.
On misli: Ludačo neurotična.
On kaze: Volim te.
On misli: Volim seks sa tobom i želim ga što pre.
On kaze: Ne masturbiram baš često.
On misli: Masturbiram češće nego što ti pereš zube.
On kaze: Verovatno si u pravu.
On misli: Nisi u pravu ali me mrzi da se svađam.
On kaze: To je glupost.
On misli: To je važno, ali se nadam da ćeš ti misliti da je glupost.
On kaze: Nisam tako mislio.
On misli: Baš samo tako mislio ali se kajem što sam uošte rekao.
On kaze: Hajde da pričamo kasnije o tome.
On misli: Hajde nikada na ne pričamo o tome.

No comments:

Post a Comment