Saturday, February 19, 2011

ljubavni stihovi :)

ma jedno srce i mnogo me boli u tebe je zaljubljeno i puno te voli tako si daleko i to me jako brine da li ces me voljeti sa tolke daljine..


Hej ti mali slatki stvore,znaš li kome kradeš snove,ko ti stihove piše,ko te voli najviše,kome je sada do tebe stalo,e pa razmisli malo..


Možda kada u ponoć svane,možda kada na ljeto snijeg padne,možda kada u mutnoj vodi vidim sebe,mozda tada prestanem misliti na tebe..


Krisom te gledam na casu matematike, na fizickom ti ubacujem poruke u patike. Tucem se zbog tebe, pratim te stalno, pa to nije normalno..


Volim te!!!A gde to pise!!!U telefonu?Nee...tu se lako brise!Na papiru?Nee...tu se lako bledi!Umom srcu?Daaa...Tamo pise i tu jeedino vredi!!!


Ti si mi zvijezda na nebu plavom.. Ljubav tvoju uzmam kradom.. Svakog dana volim te vise.. u mom srcu nesto za tebe pise....


Volim te ludo, za tebe živim, što si daleko, sudbinu krivim. U snu te zovem, suzom te molim, želim da te mrzim, a prokleto te volim.


Volim te kako da ti kazem..
mozda ces ipak misliti da lazem..
tvoj pogled pece i boli..
a moje te srce voli i voli..
Nisam mogla da placem..
plakala su moja jutra..
ti si bio sve sto zelim..
moje juce danas sutra..
Negovori moju srecu..
onome koji pati..
njega ce to boljeti..
a ti neces znati..





Nisam trazio nesto Savrseno,nisam znao da Savrseno postoji i sve sto sam nalazio mislio sam da je dovoljno da se voli… Dok mi se Ti nisi dogodila i u srce meee pravo pogodila znao sam od te noci da bez TEBE vise necu moci..



  • Volim te i to nemogu izbjeći
    Želim te i to ne želim poreći…
    Voliš li ti mene pitam se sad
    A da me želiš to znam!
Što te dulje gledam,
to sve vše gubim inspiraciju.
Jer sa svakim tvojim pogledom,
duša mi je praznija,
a takav ostaje i papir.
Šteta je,
jer toliko ti toga želim reći,
samo što ne smijem!
Ali što dulje ostaje neizrečeno,
to se više gubi.
Nemam što misliti,
nemam što reći,
nemam što zapisati.
Papir ostaje prazan.
Duša mi je prazna.
Moja duša je papir.
I prazna je.
Osjećaji dolaze i prolaze
ostavljajući samo trag,
ali ne i sjećanje na njih.
samo ostaje bol. Bol koju ne mogu pretočiti u riječi.
Papir ostaje prazan.


psenica bez zrna zove se klas a momak bez cure zove se PAS!!!

 krv u meni vri ..dok me gledas ti tvoj osmeh blag tako mi je drag..dajmi znak hajdemo u 
mrak da ti priznam sve nemoj reci ne jer ja zelim tee

    daj mi svoje usne da nad njima gorim,
    daj mi svoje usne vidiš da te volim,
    daj mi svoju dušu da bude samo moja,
    daj mi svoju ljubav sudbina sam tvoja







    sinoc sam poslala andjela cuvara da te cuva,ali se brzo vratio.Pitala sam ga zasto?A on se slatko nasmejao i rekao 
    ANDJEO NE CUVA ANDJELA






    SRELA SAM STARICU BILA JE SLIJEPA ALI JE IPAK REKLA DA JE LJUBAV LIJEPA




    Nema stvorenja bez LJUBAVI, ni prave ljubavi bez LJUBOMORE, ni
    ljubomore bez VARANJA, ni varanja bez RAZLOGA





    Hteo bih da sam cvet kraj puta,

    a ti da naidjes kroz dolinu,

    da me uzbere tvoja ruka

    zanavek uzme me u svojinu.

    Zelim i da sam vino rujno,

    da ti potecem grlom belim,

    pa,kad se slijem s tobom bujno,

    tebe i sebe da iscelim.





    Pozelim ti napisati pesmu, napisati je ne mogu, a pisati znam. Pozelim te videti na tren, ni na tren ne mogu, a gledati znam. Pozelim i tu stanem! Svi mi imamo nedosanjan san…




    jednom se rodi jednom se dise,jednom se voli i nikad vise..




    Neko koga želim pokraj mene nije,nekog koga sanjam u snu mi se krije,neko ko mi život znači u mislima mojim skita,nekog koga želim sada ovo čita!!!




    ti si moje zlato
    ti si moje srebro
    vidim li te s drugom
    slomicu ti rebr
    o





    Spavaj kao da ne postoji sutra,
    kao da nema jutra,
    spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noci ove!
    Laku noc



    otisao si njoj a njena je lepota lazna,mozda je lepsa od mene al lepota nije vazna..






    Kad sam te sinoc ugledala u tami Pozelela sam da smo opet sami Pozelela sam da te zarko ljubim Da te vise nikad ne izgubim Zelje su bile jedno A stvarnost drugo Ostadoh da kazem "Zdravo Moja Tugo" 
     
    Ja imam dva oka da te vidim. Ja imam dve suze da te povredim. Ja imam dve usne da te poljubim.
    Al' imam samo jedno srce da te volim 

    Mozda samo jedan dah koji udahnem jer tako sam kao i druge sto su Ali ja nisam druge! Ne zelim biti druga.. ni prva ni posljednja Zelim biti jedina!!! 
    Kako bolno mjesec za mjesecom tece srce moje sve me vise pece. Nocima te sanjam u mislima si mojim neznas i neslustis koliko te volim. Znas da svaki pogled tvoj reci nesto zeli a samo se pitam "Zasto smo se sreli"? 
    Ja znam kako ti je, ja znam tesko ti je.
    Nidoceg ti nije stalo, a treba nam tamo malo.
    Ti znas ljubav moju, ja znam tugu tvoju.
    Nase vrijeme nije stalo, jer nam treba tako malo.
    malo ljubavi, malo srece, nista nam vise trebati nece.
    Ljubav je gorka i fina, al' je potrebna svima a najvise
    NESRECNIMA. 





    Slomio si srce moje ti jos sta bih htio,
    ne bi mi dusu ranio da me nisi volio.
    Trazis me kada kasno je sve oci moje voljene
    vec si mi dusu slomio i dusu bolom ranio.
    Slomio si pehar srece iz kojeg smo pili
    kao da se nikad nismo ni voljeli.
    Ostavi me s mojim bolom i ne diraj vise
    zaboravi sto je bilo neka vrijeme IZBRISE






    No comments:

    Post a Comment